پرواز دلدادگی

امروز اولین روز تازه شدن است

پرواز دلدادگی

امروز اولین روز تازه شدن است

اولین گام

  گامهای طولانی 

 

نمی خواستم جسارت کنم و اولین پست رو من اینجا بزارم اما استادم بازم این لطف رو در حقم کرد که به من فرصت بده. 

می خوام اولین پست این وب در مورد امید باشه. این روزها امید شده کلیشه ای و زبان زد مردم برای خالی نبودن عریضه. 

گاهی دلم می خواد برم بالای یک پل هوایی بایستم و داد بزنم آخه چرا کسی باور نمی کنی فاصله من با خدا قد یه نفس کشیدنه؟؟؟؟ چرا کسی نمی خواد قبول کنه خدا تنها دوست منه؟؟؟  

یه دوست همیشه می گفت: توی عصر تکنولوژی خدا کجای ماجراست؟؟؟دلم به حالش سوخت.چون می دونستم اونم تبدیل شده به گم کرده راهی که حتی نمی دونه خودش کجای این دنیا قرار داره چه برسه به خدااااااااااااااا 

فقط کافیه گام اول رو بردارید اون موقعست که می بینید تا قله راه زیادی نمونده.  

 

 به دل امیدواری یکه تازیست 

 

                                     و نومیدی مطاعش حقه بازیست 

 

توکل کن خدای مهربان را 

 

                                     توکل منشاء هر بی نیازیست

 

همیشه استاد می گه: 

با خدا باشو پادشاهی کن. 

                                                                 نویسنده گمنام (Question) 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
شاعرگمنام یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ق.ظ http://shaaeregomnaam.blogfa.com

سلام عزیز دل

به سلامنت انشاالله مبارک است .

ممنونم استاد

گندم یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ http://gandom702002.blogfa.com

درود بر شما...
قابل دونستید اینجا رو هم به من معرفی کردید
آفرین بر اندیشه ی سالم شما....

خدا همین است که می بینی...
نفس که می کشی قلبت مُدام در خود تکرارش می کند...

شاد باشید.

خواهش می کنم دوست عزیز.حضور دوستانی همچون شما در اینجا مایه آرامش قلبهاست.

ستاره دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

درود بر هم استاد و هم شاگرد
خوش به حالت استادت هواتو داره استاد من که ...

همه امید من آنست
که روزی مهربانترمی شود بامن

ما هم امیدواریم

چه میشه کرد شاگردی قشنگیش به استاد گفتنه امیدوارم سالیان سال در کنار استاد (شمس خودت) سعادتمند و پیروز باشی

ممنون.من که همیشه مدیون استاد هستم.

ستاره دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

سلام
چرا من تبریک نگفتم یادم رفت ببخشید
وبلاگ نو هم مبارک
عید قربان هم هم مبارک

مرسی ستاره جان

لیلا دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ http://khak-atesh-ab.blogfa.com/

سلام دوست مهربون

وبلاگه زیبایه مبارکتون باشه

شروع خیلی قشنگیه امیدوارم کسی بی امید نشه

چون اونوقته که خداشم گم میکنه .

ممنون امیدوارم همیشه دلت سرشار از امید باشه

ღஜღ سایه مجنون ღஜღ دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.m-jahesh.blogfa.com

سلام دوست عزیز ...
خیلی این دل . اون دل کردم تا که گفتم بیام و به وب جدیدت نظر بدم ...[لبخند]
امیدوارم موفق باشی ...
به استاد بزرگتون هم تبریک میگم که شما یکی از شاگردای خوب و لایقشش هستی ...[گل]
مطمئنم که بهتون افتخار میکنه ...[گل]

راتی تا یادم نرفته پیشاپیش عید قربان رو هم بهتون تبریک میگم ...
موفق باشی ...
بای ...[گل][بدرود]

سلاممممممممممممممم ممنونم. می دونی منم به استاد حسودیم می شه که دوستای گلی مثل شماها داره.
ما دربست چاکر استاد هستیم.

منیژه سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام
حسودیم شد به استاد و شاگردش همین...
فرخنده باشد برایتان وب جدید ان شاالله...

سلام بر منیژه خانوم گل.
من که همیشه دوست داشتم مثل تو باشم.تو یه چیزهایی داری که شاید خودتم ندونی.

ترنم سکوت سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ http://tarannome-entezar.blogfa.com

سلام

موفق باشید

اللهم عجل لولیک الفرج

ممنون ترنم عزیز

ندا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ http://hamzadeosyan.blogfa.com

سلام و ایام همواره به کام
وبلاگ نو مبارک دوست گمنام
امیدوارم دل و روحتونم همراه با این نو شدن نو بشه
حالا این وبلاگه استاده یا شاگرد؟
یعنی دیگه وبلاگ شاعر گمنام پستی نمیذاره؟
اگه اینجوری باشه که من دلم خیلی تنگ میشه برای اون وبلاگ
به هر حال امیدوارم تو این وبلاگم سروده های زیباتونو بخوونم و لذت ببرم
در پناه خدا باشید همواره چون همیشه

ندا جان استاد و من هنوزم اون وب رو نگه داشتیم و برامونم مقدسه و حرمت داره.اینجا هم مطعلق به استاده.من کی باشم.

ولی خب اینجا می خواهیم یکم فضاش متفاوت تر باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد